מחפשים אחר אולמות אירועים במרכז? זה המקום הכי מיוחד שתמצאו

אם גם תכנון האירוע שלכם חזר לסדר היום, לאחר שנה במהלכה העולם עצר מלכת, כדאי להתחיל לחשוב על הפרטים ולהבין מהם הפרמטרים שיהפכו את החגיגה שלכם למוצלחת, שמחה ונעימה. למה כדאי לבחור בלוקיישן מרכזי עבור האירוע שלכם, ומה גרם לאירועים מצומצמים להפוך לטרנד שכדאי לאמץ?

התחלתם (או המשכתם) לתכנן את האירוע המיוחד והגדול שלכם – חתונה, בר/מצווה, ברית או כנס חשוב? כמו רבים אחרים, ההתפתחות החיובית של התקופה האחרונה שהתרחשה בעקבות עליית החיסונים והמתחסנים, וחזרת ההתכנסויות וההתקהלויות לסדר היום, החזירה גם אתכם לשוב ולחשוב על הפקת האירוע הגדול שנכנס להקפאה בעקבות הקורונה.

למה חשוב לערוך את האירוע בלוקיישן מרכזי?

באופן כמעט מתבקש, עלה מאוד הביקוש והחיפוש אחר מתחמי אירועים ברחבי הארץ, ובמיוחד אחר אולמות אירועים במרכז. אין ויכוח על כך שהמפתח לאירוע מוצלח הוא קודם כל בלוקיישן. ראשית, אופן ההגעה לאירוע והנגישות של המקום, לרבות משך הנסיעה אליו ואופציות החניה כבר יקלו על המוזמנים שלכם ויהוו מקפצה לכך שיגיעו למסיבה רעננים וטובי מזג. שנית, במרכז הארץ, איפה שהכל קורה, ובמיוחד בתל אביב, המקומות מתאפיינים בסטייל גבוה, בקולינריה ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב עדכני, בהתאם לטרנדים הכי חמים, וברמת גימור כללית גבוהה במיוחד. אתם לא רוצים להתפשר על אף אחד מאלו ביום הגדול שלכם. 

אנשים המתפשרים על המיקום בו נערך האירוע, ובוחרים בלוקיישן נידח המצריך נסיעה ארוכה והתברברות בחיפוש המתחם, למעשה גוזרים על האורחים שלהם טרטור וטרחה שיכולים לחבל באופן ממשי בהנאה שלהם מהחגיגה, עוד לפני שזו התחילה אפילו. כל המאמץ וההשקעה בקייטרינג אנין טעם, בדי.ג'יי מהשורה הראשונה ובאולם מעוצב, עלולים לרדת לטמיון במקרה שהמוזמנים שלכם מגיעים לאירוע לאחר שעברו תלאות והם כבר עייפים, תשושים ואולי אף פספסו את הטקס המרכזי לאחר שאחרו. 

זה הזמן המתאים ביותר לערוך אירוע קטן, מצומצם ואינטימי

אנחנו הישראלים היינו צריכים את הקורונה כדי להבין את היתרונות שיש באירועים קטנים ואינטימיים. עד שפרצה המגיפה, נהגנו לקיים אירועי ענק של מינימום 500 מוזמנים, ולעשות הכל בגדול וקול תרועות. לקח לנו הרבה זמן לקלוט את מה שהאירופאים ואפילו האמריקאים הבינו כבר מזמן. חתונות קטנות הן הדבר האמיתי. אירוע של עד 300 משתתפים אוצר בחובו את העקרון של איכות על פני כמות. מה זה אומר? זה אומר שכל אחד מהמוזמנים שלכם ישמח באמת, מהלב, כשישקבל את ההזמנה לאירוע שלכם, כי הוא באמת מכיר אתכם ואוהב אתכם וקשור אליכם. זה אומר שתוכלו להשקיע באוכל איכותי ובמנות מיוחדות שיוגשו לאורחים. זה אומר שיהיו לכם הרבה פחות ביטולים. זה אומר שתהיה בחתונה שלכם, או באירוע אחר שאתם מתכננים, אווירה אינטימית, רומנטית, שמחה ומרגשת, ושכל אחד מהמשתתפים ירגיש שייך. אינספור יתרונות לקיום אירוע קטן ואיכותי יותר.

בנוסף, כעת אחרי שנה של ריחוק חברתי, קיימת רתיעה מסוימת מאירועי ענק, קודם כל מבחינה בריאותית, אבל גם בגלל שכאמור – רבים הבינו את הקסם שבאירוע מצומצם. אם יש יתרון במגיפה שטלטלה את כל העולם, הוא הדיוק וההבנה של מה באמת עושה לנו טוב ומה באמת משמח את לבנו.

השילוב של כל היתרונות – אירוע במקום קטן בתל אביב

אז הבנו שאת האירוע המיוחד שלנו כדאי שנבחר לקיים במקום מרכזי ונגיש, ונחסוך לאורחים שלנו נסיעה ארוכה ומתישה, וגם למדנו במשך השנה החולפת שמוטב לערוך אירוע קטן, מצומצם ואיכותי. במילים אחרות, כל הדרכים מובילות לחיפוש מקום לאירועים קטנים בתל אביב. העיר הגדולה, אולי היחידה שיכולה להיקרא "מטרופולין" בישראל, היא ללא ספק הבחירה המושלמת ביותר עבור כל אירוע. קודם כל בגלל שהיא הכי נגישה וניתן להגיע אליה בקלות מכל יעד בארץ (ה"ווייז" לעולם לא יתבלבל או ישתהה בעניין הזה), ושנית – בגלל שאין יותר סטייל ממנה. בתל אביב נמצאים מוקדי תעשיית ההפקות ואירועי הענק. הם המקצועיים ביותר, המעודכנים ביותר והמנוסים ביותר בתחום. במילים אחרות, אנשי המקצוע שתוכלו לסמוך עליהם שיפיקו לכם את האירוע ברמה הכי גבוהה שיש.

מחפשים מקום ייחודי לאירוע קטן? זהו האחד עבורכם

אפשר לעצור את החיפושים – נמצא מתחם האירועים הכי מיוחד ובסטייל, במקרה שאתם תרים אחר מקום לאירוע מצומצם ויוצא דופן. מדובר בגלריה דובנוב שמציעה לכם חוויה שונה לחלוטין מזו שהכרתם או מזו שאתם מצפים לה בחתונה.

גלריה דובנוב ממוקמת בלב מוקדי התרבות והאומנות של תל אביב – בין תיאטרון הבימה, מתחם שרונה ומוזיאון תל אביב, וכל אלו ניכרים בה, הן בעיצוב במיוחד והן באווירה יוצאת הדופן, של שילוב בין אורבניות, בוהמיה, אומנות וסטייל מתפרץ.

המתחם, אותו עיצב האדריכל ומעצב הפנים רמי רומנו, בהשראת פסלו של קדישמן שניצב בגינה הפנימית המרשימה של המקום, מעוצב בסגנון ארט דקו חם, ביתי ואינטימי. הגינה הפנימית, הפטיו, היא אחד האלמנטים הייחודיים והמדהימים שבמקום הזה, כאשר היא מאפשרת לשלב באופן מושלם בין הפנים לבין החוץ. ניתן בקלות לעבור בין המתחם במקורה לבין הגינה, העשירה בצמחייה מטופחת ובתאורה מיוחדת שנדלקת לעת ערב ומפיחה באחת אווירה רומנטית קסומה שאין כמוה.

עיצוב החלל הפנימי הוא מצד אחד אלגנטי ומדויק, ומהצד השני מצליח להיות ביתי וחמים בעת ובעונה אחת, מה שהופך אותו למתחם מושלם עבור אירוע מצומצם ואינטימי. התחושות והאווירה הן ממש כאילו אתם עורכים את האירוע שלכם בוילה יוקרתית ולא במתחם אירועים גנרי ומנוכר.

עולם האירועים, ובמיוחד עולם החתונות, השתנה והתקדם, ואתם מוזמנים להתקדם יחד איתו לאירוע בסטייל יוצא דופן ובאותנטיות ואווירה שרק מקום כזה יכול לספק.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES