אולם כנסים בתל אביב

מתכננים לערוך אירוע עסקי בתל אביב או כנס מקצועי? חשוב לבחור את המקום שמתאים לכנס שלכם. הנה הכתבה שתסביר לכם למה גלריה דובנוב היא אולם כנסים בתל אביב שיכול להתאים לכם כמו כפפה ליד

מיקום מרכזי – אולם כנסים בתל אביב

בין מסעדת דובנוב8 הוותיקה והמוערכת למרכז מאירהוף לחינוך ואמנות נמצאת גלריה דובנוב – חלל אורבני עם חצר ירוקה שמשמש כאולם כנסים בתל אביב, בלב ליבה של העיר תל אביב. מסביב לאולם נמצאים מגוון מרכזי ומוקדי התרבות, עסקים וחברה של ישראל – מתאטרון הקאמרי ובית האופרה ועד בית ציוני אמריקה, צוותא ומוזיאון תל אביב לאמנות. מדובר בגלריה אלגנטית לכל סוגי האירועים ברובע התרבות של תל אביב עם מיקום שמאפשר לקיים כנסים בצמוד למקומות העבודה של האורחים, ליהנות מאווירה של העיר תל אביב לצד רמה גבוהה של אירוח עסקי מקצועי.

אולם כנסים בתל אביב

חלל טיילור מייד – מאפשר גמישות בסוג הכנס

החלל של גלריה דובנוב מאפשר לקיים מגוון רחב של כנסים בתל אביב והוא מתאים לאירועים של עד 300 מוזמנים בישיבה או 400 אורחים בקוקטייל. בין אם מדובר באירוע השקה שכולל מסיבת עיתונאים או בכנס עיוני, אירוע קוקטייל חגיגי, השקת מוצר או תערוכה – החלל של דובנוב הוא גמיש ויכול להתאים את עצמו לכל קונספט של אירוע, שממנו בעצם מתחיל ונגמר כל כנס עסקי או תרבותי באשר הוא. אמנם אירועים עסקיים היו מאז ומתמיד, אבל בשנים האחרונות יש דגש מיוחד על נושא המסר של הכנס והקונספט שנגזר ממנו. לכן, חשוב לבחור אולם כנסים בתל אביב שיכול להתאים למסר שאותו תרצו להעביר, לחוויה ולרעיון שחשוב לכם לפצח. החלל עצמו אגב, עוצב על ידי מעצב הפנים והאדריכל רמי רומנו והעיצוב כולל תמונות אמנות מתחלפות, אלמנט עיצובי גדול על הקיר בחלל המרכזי וחצר חיצונית שקטה ואורבנית.

חלל גמיש שמתאים עצמו לאירוע שלכם

קייטרינג עסקי שמתאים במיוחד לקונספט של הכנס

גם באירועים עסקיים, בדומה לחתונות, יש טרנדים ומגמות ובעיקר רמה גבוהה שחייבים לשמור עליה. מעצם מיקומה של גלריה דובנוב במרכז תל אביב היא שואפת השראה לא רק מעיצוב והתרבות, אלא גם מעולם הקולינריה והאוכל. הקייטרינג הרשמי של הגלריה הוא "כנען" ביחד עם השף ערן זינו שמתמחה במגוון רחב של מטבחים ולא פחות מזה, בהתאמה ובניית קונספט של תפריט לקונספט והרעיון של האירוע. לכל אירוע, בין אם מדובר במסיבת עיתונאים וארוחת בוקר או בתערוכת ערב – יש קונספט וחשוב להתאים תפריט ראוי. התפריט באירוע עסקי יכול לנוע ממנות קטנות שניתן לתפוס ולאכול בקלילות ובעמידה, ועד עמדות אוכל שניתן לקחת ולשבת לאחר מכן, אבל הכי חשוב כמו שכבר אמרנו הוא התרמה של האוכל לאירוע. אתם לא רוצים אורחים שירגישו שחסכו עליהם במנות וההיפך, אורחים שילכו לאיבוד מעודף של שפע עמוס מדי

אולם כנסים בתל אביב - תפריט שמתאים לכל אירוע

אולם כנסים בתל אביב שהוא חלק מקבוצת דינמו

גלריה דובנוב היא חלק מקבוצת דינמו, שאחראית על מתחמי אירועים וכנסים עסקיים מובילים בתל אביב כמו הייאנד, ריברסייד והלורנס. להיות חלק מקבוצה גדולה ומקצועית מביא עמו הרבה יתרונות כמו מחירים נוחים עם ספקים, ניסיון מקצועי ויכולת להתאים כל אירוע עסקי לחלל הנכון ובעיקר צוות מקצועי ומיומן, שילווה אתכם כל הדרך.

קרדיט תמונות: אירוע JVP

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES