גני אירועים לחתונות קטנות – יתרונות וחסרונות באירוע קטן

 גלריית דובנוב– מתחם אירועים בלב תל אביב. לכל מי שמעוניין שהחתונה שלו תהיה לא פחות ממדהימה. אז קדימה, צרו איתנו קשר!

בארגון חתונה מושקעים לא מעט אנרגיות וגם לא מעט כסף, ולא תמיד זו תהיה חתונה סטנדרטית.מה זה אומר לא תמיד תהיה סטנדרטית? זה אומר שיכול להיות שהיא תהיה מצומצמת יחסית. זה אומר שכמות המוזמנים בה לא תהיה עצומה, לא יהיו בה 500 אנשים וגם לא 300. יש את מי שמעדיף חתונה קטנה על פני חתונה גדולה, יש מי שמעדיף את ההיכרות של האנשים ואת האינטימיות באירוע כזה על פני אירוע גדול בו יש גם לא מעט תחושה של זרות.

אירוע כזה יכול להיחגג באולם מתאים, אבל יכול להיות גם בגן אירועים ולהיות לא פחות ממושלם. אז הנה כמה יתרונות וחסרונות של גן אירועים בחתונה קטנה שחשוב לקחת בחשבון לפני שמקבלים את ההחלטה איפה לקיים את האירוע.

יתרון – תמונות מדהימות           

אז נכון שהצלם שלכם בחתונה צריך לבוא עם ציוד שמתאים לגן אירועים מבחינת תאורה ונכון שצילום כזה יהיה בשבילו מאתגר יותר, אבל מה שבטוח הוא שהפוטנציאל של התמונות יהיה גבוה הרבה יותר. גן אירועים יכול להיות המקום המושלם לצילומים מושלמים, הוא יכול להיות עם אלמנטים עיצוביים שאין באולמות אירועים, ובחתונה קטנה זה עוד יותר משמעותי. ככה, עם כמות המוזמנים המצומצמת שיש לכם בחתונה, תוכלו ליצור כמה שיותר זיכרונות אבל בלוקיישנים מיוחדים יחסית לאולם אירועים.

חיסרון – מבליט את כמות המוזמנים

גני אירועים בדרך כלל גדולים יותר מאולמות, ובכלל, תחושת המרחב בהם היא משמעותית יותר. כשיש הרבה אנשים בחתונה זה משתלב מצוין אך כשלא, זה עלול להיראות כאילו גן האירועים גדול על האירוע זו הסיבה שבבואכם לבחור גן אירועים כדאי שתבחרו אותו בהתאם לכמות המוזמנים. גן אירועים מבליט מאוד את כמות המוזמנים ומילת במפתח פה היא פרופורציה בין הגודל לבין הכמות.

יתרון – פחות הגבלות על אטרקציות

חתונות היום שונות מחתונות של פעם. כבר לא מספיקים חופה מרגשת, אוכל טוב ומוזיקה שמחה אלא היום משלבים יותר ויותר אטרקציות שונות. האטרקציות האלו אמורות למשוך את תשומת ליבם של המוזמנים והן משמעותיות עוד יותר כשזו חתונה קטנה ואינטימית יחסית.

אבל מה לעשות ולא כל אטרקציה יכולה להתקיים בכל מקום. יש אטרקציות מסוימות כמו זיקוקים שיכולות להתקיים רק במקומות פתוחים. אם תארגנו חתונה באולם, תהיו מוגבלים עם אטרקציות מעין אלו. לא תוכלו להגשים כל חלום שלכם מה שיהיה שונה בגן אירועים. בגן אירועים פתוח פוטנציאל האטרקציות הוא גדול יותר.

חיסרון – סידור המקומות

אם תעשו חתונה קטנה בגן אירועים, יכול להיות שתסתבכו קצת עם סידור השולחנות. קודם כל, סידור שולחנות הוא "מאסט". אל תשאירו את הבחירה איפה לשבת למוזמנים שלכם בגלל שזה יהיה קטסטרופה אחת גדולה. אתם חייבים לעשות סידור שולחנות ובחתונה קטנה זה מורכב יותר. למה? כי יש אינטריגות בתוך משפחות, יש את מי שרוצה לשבת ליד מישהו אחר ומי שפחות, ובאופן כללי כמה שזה נשמע אבסורדי, דווקא חתונה גדולה תהיה חתונה שקל יותר לארגן מבחינת מקומות ישיבה. בגן אירועים יש גם יותר הגבלה על מיקום השולחנות מה שבאולם יהיה קל יותר.

יתרון – מתאים לכל סוגי החתונות

לכל אחד ואחת יש את החלום שלהם ואת הרצונות שלהם. כל אחד ראה בעיני רוחו איך החתונה שלו תיראה, ויש כאלו שאצלם בויז'ן זו חתונה יוקרתית לעומת מי שתמיד חלם או חלמה על חתונה פשוטה וקלילה. בגן אירועים קשה יותר להגיע לתוצאה הרצויה מבחינת מראה של המקום אבל בגן אירועים, זה פשוט יותר. בגן אירועים אפשר לעשות התאמה לכל סוג של חתונה, אפשר להגשים את החלום והתוצאה יכולה להיות בדיוק מה שתמיד רצינו.

יתרון – חופה ואזור ישיבה וריקודים נפרדים

כשעושים אירוע בגן אירועים יש הפרדה בין אזור החופה, לישיבה ולריקודים. באופן כללי גן אירועים הוא פתוח יותר ואוורירי יותר, הוא מתאים למי שרוצים יותר קלילות ויותר זרימה בין החלקים השונים של החתונה.

חיסרון – מחיר

גני אירועים בדרך כלל יקרים יותר. זה אומנם לא משהו גורף אבל יש נטייה לגני אירועים להיות כאלו. למה? בעיקר כי בעונות המתאימות יש ביקוש גבוה לגני אירועים, וכן, כי הם שונים מאולמות ומדובר על קונספט אחר לגמרי. גני אירועים נחשבים למיוחדים, לפחות שגרתיים וכמו כל דבר שהוא פחות שגרתי, הם יעלו יותר.

אז האם לבחור בגן אירועים לחתונה קטנה או שלא? התשובה היא כמובן כן. חתונה קטנה בגן אירועים יכולה להיות לא פחות ממדהימה, אבל מה שחשוב הוא כמובן לקיים אותה בזמן המתאים. זה צריך להיות זמן בו מזג האויר יהיה לא פחות ממושלם ויתאים לכולם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES