קבוצת דינמו – 5 אופציות מושלמות לחתונה בתל אביב

מיקום מרכזי, ורסטיליות, קולינריה וסטייל חסר פשרות, הם רק חלק מהסיבות להינשא בעיר הפופולרית בארץ. קבוצת בעלי ברים ומסעדות שהשכילה להבין זאת כבר מזמן, הקימה חמישה מקומות יוצאי דופן, שתוכלו לערוך בהם את החתונה עליה חלמתם

"תל אביב יא חביבי תל אביב…" לא חסרות סיבות להתחתן בעיר שלעולם לא ישנה, שיש בה את הסטייל, הקולינריה והתרבות ברמה הגבוהה ביותר בארץ. אם זה לא מספיק, היא אחת הורסיטיליות והדינמיות שיש – מצד אחד, רצועת חוף מהממת שנותנת את הטון ואת הריח של החופש באוויר, מהצד השני, פארק רחב ומטופח, שמהווה ריאה ירוקה בלב המטרופולין השוקק, מדרום – שיא האותנטיות המזרח תיכונית של יפו, מצפון – מעוז הבורגנות הנקייה והמתוקתקת. בקיצור, רק צריך לבחור למה מהם אתם יותר מתחברים – וקיבלתם אותו בתוך אותה העיר ממש.

אירועים בתל אביב
מיקום מרכזי וסטייל חסר פשרות: כל הסיבות להתחתן דווקא בתל אביב 

כשמדובר בחתונות, יש עוד כמה סיבות טובות מאוד להינשא בעיר הלבנה. קודם כל נושא המיקום המרכזי והנגיש. לאיפה שלא תזרקו אבן על מפת ארצנו הקטנטונת, זה כנראה לא יהיה מאוד רחוק, ואחרי שכבר התברברתם בדרך לחתונות בלוקיישנים שאפילו הווייז לא טורח לזהות, אתם כבר מבינים את משמעות המיקום הנגיש והנוח עבור האורחים שלכם בחתונה. אם אתם צעירים, סביר להניח שרוב החברים שלכם גרים בתל אביב, מה שאומר שהם יוכלו להגיע לאירוע במונית, וגם לחזור הביתה בקלות מתי שירצו. בנוסף, איפה שמובילי הקולינריה, התרבות והבילויים נמצאים, ככל הנראה תוכלו להשיג עבור האירוע שלכם את הקייטרינג הכי גורמה שיש, ואת הדי.ג'יי שלא יניח לאורחים שלכם לעזוב את רחבת הריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. בקיצור, הדיבור הוא על חתונה בתל אביב.

כך נולדו המקומות הכי שווים לחתונה תל אביבית

אז מספר בעלי ברים ומסעדות, מהמצליחים בעיר, כבר הבינו היטב את העניין הזה לפני לא מעט שנים, והחליטו לקחת את הידע, האהבה והניסיון שלהם ולהסב אותם לעולם החתונות והאירועים, שלפי התפיסה שלהם, צריכים להתנהג ולהרגיש בדיוק כמו בילוי במסעדה או במסיבה טובה, ואם אפשר (ואפשר) אז שניהם, מבלי להתפשר על אף אלמנט בדרך – לא על הסטייל, לא על האוכל, לא על הדי.ג'יי ובטח לא על הלוקיישן. 


כך חברו השותפים להקמת קבוצת "דינמו" שמחזיקה כיום בארבעה מתחמי אירועים, מהבולטים, הייחודיים והמבוקשים בעיר, כאשר כל אחד מהם מתאפיין בתכונות שונות ובסגנון אחר, כך שכל מי שמתחבר לעיר בדרך זו או אחרת, יכול למצוא את עצמו ולערוך חתונה לא פחות ממושלמת – באחד מאולמי האירועים שהקימה הקבוצה.

לאנשי המסיבות האורבניים – חתונה על גג העולם ב-HIGH&

תשכחו מכל מה שידעתם על אולמות אירועים, והיכנסו לראש של מסיבה אורבנית אמיתית, בסטייל הכי גבוה שיש, שבמקרה היא גם החתונה שלכם. מדובר במתחם שעוצב בסגנון לופט ניו יורקי, עם מוטיבים תעשייתיים ומודרניים, שבדרך לא דרך מצליחים גם להיות רומנטיים בטירוף. אולי זה בגלל הגג המשגע והרחב, ממנו ניתן להשקיף על נוף עוצר נשימה של העיר ללא הפסקה, ואולי זה הפטיו המלבלב שנותן את הטאץ'. כך או כך, אם אתם צעירים, בועטים ויש לכם סטייל – זה כנראה המקום בשבילכם. המקום מתאים לאירועים בסדר גודל של עד 300 מוזמנים. 

כתובת: התעשייה 9, תל אביב | טלפון: 077-2319390

לתל אביביים בלב ובנשמה – גלריה דובנוב

אין יותר תל אביבי מגלריה דובנוב. המיקום בלב העיר, סמוך למעוז התרבות והאומנות של תל אביב, יחד עם העיצוב הייחודי שתוכנן על ידי המעצב הנחשב רמי רומנו, הופכים את מתחם האירועים הזה ליחיד מסוגו. מדובר בחלל מעוצב בסגנון ארט דקו, צמוד לגלריה יפהפיה המכילה גם גם פטיו מרהיב, שמעניק גם נגיעה של טבע לתוך האולם, כאשר הגינה הירוקה והמלבלבת שבתוכו, בשילוב עם התאורה המיוחדת והרכה שנפרשה מעליה, שוברות שיא חדש של רומנטיקה אורבנית.
גלריה דובנוב מתאימה במיוחד לזוגות המחפשים משהו בסטייל אחר, חמים, עם שיק עירוני ובוהמי, כאשר המקום מתאים לחתונות קטנות יחסית, המכילות עד 300 מוזמנים. 

כתובת: דובנוב 8, תל אביב | טלפון: 03-6910168

לאלו שלא רוצים לוותר על טבע בתוך העיר – ריברסייד

הלוקיישן של הריברסייד הוא אחד המיוחדים, מאחר והוא משלב בין שני אלמנטים שהם כמעט מנוגדים – אורבניות וטבע, ובכך מאפשר בעצם לא להתפשר על אף אחד מהם בחתונה שלכם. מדובר על אולם אירועים שהוקם על פארק הירקון, בקצהו הצפוני, על הגבול עם נמל תל אביב. את המקום מקיפים חלונות שקופים ענקיים, המאפשרים להנות מהירוק ירוק הזה, וגם מהמראה של מי הנהר הזורמים לאיטם ומעוררים תחושת רגיעה של חופשה בחו"ל, בכל עת שאתם מבלים בחתונה, שמבפנים היא הכי תל אביבית וטרנדית שיש. האולם הפנימי מעוצב בסגנון עדכני ושיקי, והוא ממשיך בדק עץ רחב שמהווה מרפסת מקורה, שתאפשר לאורחים שלכם להתרווח במרחק נגיעה ממי הנהר. המקום מתאים לחתונות קטנות עד בינוניות, ויכול להכיל עד כ-250 אורחים. 

כתובת: שד’ רוקח 2, תל אביב | טלפון: 077-9972843

קבוצת דינמו אירועים
שילוב אותנטי של מזרח ומערב – הלורנס

אלמנטים מזרח תיכוניים כבר חדרו ללב המיינסטרים מזמן – אם זה בקולינריה, אם במוסיקה ואם באופנה. הלורנס, אולם אירועים שהוקם במבנה עות'מאני הממוקם בלב יפו העתיקה, מרחק נגיעה משוק הפשפשים, מציע את שיא האותנטיות, האווירה והחן שיש למזרח התיכון להציע, בשילוב עם חמימות רומנטית, שמתאימה במיוחד לחתונות שרוצות לצאת מהקופסא ומהבנליות. מהגג הגדול שבראש הבניין, תוכלו להשקיף על כל העיר, וגם לערוך את קבלת הפנים של החתונה. המקום מתאים לאירועים עם עד 400 מוזמנים. 

כתובת: הצורפים, 18. יפו העתיקה | טלפון: 077-2305778

דינמו תל אביב

חתונה על הים במיקום מושלם – טראסק

כל אלו שחולמים להתחתן על הים, אבל לא רוצים לוותר על מיקום מרכזי ונוח ועל פסיליטיז, סטייל ואיכות  – אולם האירועים טראסק, השוכן בצפון נמל תל אביב, הוא כל מה שחלמתם ויותר. מדובר באולם הממוקם ממש על חוף הים, על קו המים. החלל המרכזי מקורה וממוזג, מעוצב בסטייל עדכני, ומצויד בכל מה שאירוע בסטנדרטים גבוהים צריך. אם נוף הגלים המתנפצים לא מספיק, במקום יש גם גג מרהיב של 600 מ״ר, שתפור על קבלת הפנים וטקס החופה שלכם, בעונות הנעימות. מהגג הזה ניתן להשקיף על נוף עוצר נשימה, שיהיה הרקע המושלם ליום המרגש שלכם. במילים אחרות, בין שתכננתם חתונת חורף, קיץ, סתיו או אביב – חלום החתונה על חוף הים קרוב מתמיד.

 

כתובת: יוסף יקותיאלי 6 ,נמל תל אביב

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES