האלמנטים שהופכים חתונה אורבנית לאירוע מושלם

חתונות בלב עיר הופכות ליותר ויותר פופולריות. משהו בסגנון האדג'י הלא מתחנף, הסטייל הגבוה, הקולינריה העדכנית והאווירה הייחודית שנוצרת כתוצאה משילוב של עיר ורומנטיקה, הם משהו שקשה להתחרות בו. אם החלטתם ללכת על חתונה אורבנית, ישנם מספר פרמטרים שכדאי להקפיד עליהם, ואלו יבטיחו אירוע בטעם טוב, שישאיר חותם בלב האורחים שלכם לזמן רב

בעבר, היה נהוג לערוך חתונות בגני אירועים גדולים באווירה כפרית, לעתים בחיק הטבע ממש ולעתים במתחם המחקה את הטבע, באמצעות צמחיה מלאכותית ומדשאות. משום מה הקונוטציה של רומנטיקה עם עיר לא ממש התרחשה, אבל בשנים האחרונות הסיפור הזה מתחיל להשתנות, ויש לכך לא מעט סיבות. 

שינויים כלליים שהובילו אנשים רבים להעדיף את חיי העיר על פני החיים בכפר, הסתמנו בארץ ובעולם לאחרונה, ותוכלו להיווכח בביטויים של המגמה הזו למשל בכמות הזוגות שמביאים ילדים לעולם ובכל זאת נשארים לגדל אותם בעיר, ולא עוברים למושב או לסביבה "שקטה" יותר, כפי שהיה נהוג בעבר.

אחת הסיבות למגמות האלו היא שכיום בערים הגדולות תוכלו למצוא גם את כל היתרונות הבורגניים הברורים, וגם את היתרונות הכרוכים במגורים בסביבה כפרית יותר. בתל אביב, לדוגמא, לצד חיי הלילה הסוערים, המסעדות והאופנה, תוכלו למצוא יותר ויותר פארקים וגינות ציבוריות, וגם כמובן את חוף הים, שאין יותר טבע ממנו. במילים אחרות, החיים בעיר מציעים היום את האפשרות להנות מכל העולמות.

באותו אופן, אם תבחרו להינשא בחתונה אורבנית, תוכלו להציע לאורחים שלכם את כל הסטייל, האווירה והטרנדים הכי עדכניים, לצד לא מעט פיסות טבע, בין שנוצרו באופן מלאכותי (זר לא יבחין בהבדל) ובין שנוצרו באופן טבעי.

חתונה אורבנית – להנות ממיקום נגיש וסטייל ברמה הכי גבוהה

אם אתם אנשי עיר בהווייתכם, ומתכננים ללכת על כיוון של חתונה אורבנית, חשוב לדעת שרוב אולמי החתונות הממוקמים בלב ערים גדולות, מתאימים יותר לאירועים מצומצמים יותר, באווירה אינטימית ומשפחתית.

בעקבות מגפת הקורונה שבתחילה גזרה עלינו לקיים אירועים מצומצמים בלבד, רבים גילו את היתרונות הגדולים שבאירוע קטן. האותנטיות של אירוע בסדר גודל כזה, וכמובן האיכות והרמה שעולות בהתאמה למספר האורחים היורד, הם אלמנטים שיכולים להפוך את החתונה שלכם לאירוע ייחודי, מושקע ובלתי נשכח.

כמו כן, ההבנה שלמיקום האירוע יש חשיבות גדולה מאוד בהצלחתו, הופכת ערים מרכזיות עם נגישות גבוהה לאטרקטיביות במיוחד לקיום חתונות.

השילוב של שני ההיבטים הללו, הלך והגביר את הביקוש של זוגות לקיים חתונה קטנה בתל אביב.

כיצד לבחור את המקום המושלם עבור חתונה אורבנית?

אם החלטתם ללכת על חתונה עירונית, בסטייל אורבני, יש כמה אלמנטים שאם תדאגו שיתקיימו באירוע שלכם – מובטחת לכם חגיגה מושלמת.

מיקום מרכזי בתוך העיר, אך עם גישה נוחה

כבר הזכרנו את העובדה שמיקום מרכזי ונגיש של אולם האירועים, הוא מפתח להצלחת החתונה שלכם, אז נרחיב ונאמר שאם בחרתם להינשא באולם הנמצא בתוך העיר, כדאי לוודא שהגישה אליו היא נוחה ואינה כרוכה בהתברברות ובמיוחד חשוב שתהיה במקום חניה מסודרת לשירות האורחים. כל עיכוב, עמידה בפקק או חיפוש אחר חניה שהאורחים שלכם יצטרכו להתמודד איתם, עלולים לחבל להם את האירוע וחבל.

עיצוב עדכני, לצד אווירת טבע

אם יש משהו שערים גדולות ומתקדמות ניחנות בו זה סטייל, והדבר צריך להתבטא בעיצוב האדריכלי ובעיצוב הפנים של המקום בו בחרתם להינשא. לצד זאת, במיוחד אם בחרתם להינשא באווירה אורבנית, כן כדאי שיהיה במקום גם טאצ' של טבע, שגם יוסיף המון לאווירה הרומנטית וגם עשוי לקדם את נוחות האורחים. אנחנו מדברים על חצר, מרפסת או פטיו גדושים בעציצים ובצמחיה, בהם יוכלו האורחים שלכם לשבת בנינוחות ולהנות מאווירה רגועה ושלווה.

לוקיישן שחוגג את העיר

בהמשך לסעיף הקודם, אם בחרתם לוקיישן אורבני, חשוב שירגישו בו את העיר, במובן הטוב של המילה. העניין יכול לבוא לידי ביטוי בגג המשקיף על אורות העיר, מרפסת גדולה הנושקת לרחוב, או אפילו חלונות גדולים דרכם ניתן לחוש ולראות את ההתרחשות השוקקת שמחוץ למתחם. עם זאת, חשוב שתתקיים הפרדה מספקת מהרחוב ומהכבישים, על מנת שהרעש והפיח יישארו רחוק מהאירוע שלכם. 

קולינריה עדכנית ו"פיין"

אחד היתרונות בקיום חתונה בעיר כמו תל אביב, היא הקרבה והנגישות שלכם לכל מוקדי הקולינריה המובילים בארץ. אם החלטתם ללכת על חתונה בסטייל, אחד האלמנטים הכי חשובים הם שהאוכל ידבר באותה השפה של המקום והמנות יהיו העדכניות והאיכותיות ביותר. כדאי להתעדכן ולערוך מחקר לגבי הטרנדים הקולינרים השולטים בארץ ובעולם, ובהתאם לבחון היטב את חברות הקייטרינג הפועלות באזור החתונה שלכם. אם לאולם האירועים שבחרתם להינשא בו יש חברת קייטרינג "בילט אין", חשוב לדעת שלא תמיד יש הכרח לקחת אותה, אך במקרה שהתחברתם לסגנון הקולינרי שהיא מציעה, כדאי לשקול בחיוב לשכור את שירותיה עבור האירוע שלכם. הסיבה לכך טמונה בעיקר בכך שעובדי חברת הקייטרינג מיומנים ומתורגלים במערך עבודה במטבחים הספציפיים הללו, וכך גם המלצרים וכל אנשי השירות הכלולים. זהו אינו של עניין מה בכך, אלא נתון שיכול להבטיח לכם שבמהלך החתונה הכל "יתקתק" מבחינת אופן וקצב הגשת המנות, הפינוי והעריכה מחדש. חשוב לזכור שמנות טעימות וטרנדיות זה לא מספיק כדי שהאוכל בחתונה יהיה "וואוו", אלא שהתזמון והטמפרטורה בהם הן הוגשו לאורחים שלכם, חשובים לא פחות.

לסיכום, לא סתם חתונות אורבניות הפכו לדבר החם בתחום האירועים. השילוב של הקצב המהיר, הסטייל, הקולינריה והאווירה יוצאת הדופן, הופכים כל אירוע לייחודי ואותנטי, כזה החורג מגבולות הבנאלי, הקיטשי והצפוי. אירוע שאף אחד מהמוזמנים שלכם לא ישכח. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES