גלריה לאירועים בתל אביב: חתונה בשיק בוהמייני

זוגות המעוניינים להינשא בלוקיישן ייחודי, אינטימי ושיקי, באירוע יוצא דופן החורג מהקיטש והבנאליות, מבלי לוותר על הרומנטיקה, נדרשים להתחיל מבחירה במקום מתאים. גלריה דובנוב הממוקמת בלב תל אביב מציעה שילוב של סטייל בוהמייני, פטיו מפואר, קולינריה משובחת וסגנון שלא ישאיר אף אורח אדיש. אירועים קטנים הם הדבר הגדול הבא

אתם לא זוג "רגיל" שחולם על חתונה ענקית, שהכל בה גדול ומוגזם, עם מאות מוזמנים, בגן אירועים שאפשר ללכת בו לאיבוד ועם המוני אורחים שאין לכם באמת מושג מי הם…
אתם זוג עם טעם משובח, שמבינים את היופי באירוע אינטימי, קטן, בחיק משפחה קרובה וחברים אמיתיים, ואתם מעוניינים שבאירוע שלכם יהיה תוכן, סטייל, טעם טוב ורק פרצופים מוכרים ואהובים. 

אם סימנתם "וי" על כל האמור לעיל, אפשר להתחיל לתכנן את האירוע שלכם, ויש לנו כמה המלצות שיתאימו בדיוק למה שאתם מחפשים, ויותר, במיוחד אם חשבתם על חתונה קטנה בתל אביב.

התקופה שלאחר הקורונה – בדיוק הזמן לאירועים קטנים ואינטימיים

במהלך השנה האחרונה, כל מקומות הבילוי ההמוניים, לרבות ברים ומסעדות נסגרו, מחשש להדבקה המונית בקורונה. כמובן שגם בוטלו כל האירועים הגדולים, כמו מסיבות פורים, חגיגות יום העצמאות וגם אירועים פרטיים אך מרובי משתתפים כמו חתונות ובר מצוות הוקפאו עד להודעה חדשה.

ישנם אנשים שמעולם לא היו בקטע של אירועים גדולים, והתקופה הזאת לא היוותה שום קושי או אכזבה מבחינתם, אך במפתיע, גם אנשי מסיבות רבים גילו בעקבות התקופה הזאת והסגרים הממושכים – שהם לא מתגעגעים לאירועים המוניים וסוערים, ודווקא טוב להם בחברה מצומצמת של חברים ובני משפחה.

כך או כך, התקופה שלאחר המגיפה מזמנת אירועים מצומצמים, כאשר לא משנה מאיזה צד אתם, תעדיפו בוודאי להישאר על הצד הבטוח ולקיים אירוע אינטימי וסולידי.

ובכל מקרה, אירוע קטן מאפשר לכם להזמין רק את מי שאתם באמת אוהבים ורוצים ביום החשוב שלכם, וגם להשקיע יותר בעיצוב, באוכל ובאלכוהול שיוגש באירוע. הדגש הוא על איכות ולא על כמות. ועכשיו, בעקבות הקורונה, יש לכם גם את התירוץ האולטימטיבי וההצדקה לערוך אירוע קטן ומיוחד.

אירוע מצומצם מצריך לוקיישן מיוחד

אם החלטתם ללכת על אירוע קטן ואינטימי, באווירה משפחתית, חשוב שתדעו שלא כל מקום סטנדרטי לאירועים יתאים לכם. גן אירועים רחב ידיים או אולם מפלצתי במידותיו יגרמו לכם ללכת לאיבוד ויפרו את תחושת האינטימיות. מומלץ לבחור במקום שיהווה אטרקציה בפני עצמו, כאשר המבחן הוא לשאול עצמכם האם הייתם שמחים לצאת לבילוי זוגי במקום כזה.
על הלוקיישן להיות מעוצב באווירה חמימה ורכה, ולהיות בעל אופי מובחן משלו, מה שיכול להתבטא בפריטי עיצוב כמו גופי התאורה, הריהוט, צבע הקירות, התמונות על הקירות ועוד ועוד. אם בחרתם במקום קטן, כל פרט בו חייב להיות מושקע במחשבה ובסטייל. 

גלריה לאומנות – המקום המושלם לאירוע קטן בסטייל יוצא דופן

אפשר להפסיק את החיפוש. נמצא המקום המושלם לחתונה קטנה, אינטימית ובלתי נשכחת. גלריה לאירועים בתל אביב המשלבת גם מיצג מרהיב של פריטי אומנות, וגם את הפסיליטיס, הריהוט והקולינריה – שיוצרים יחד את האירוע עליו חלמתם, ויותר. 

מדובר בגלריה דובנוב השוכנת בלב תל אביב, שעצם בחירה בה עבור החתונה שלכם, כבר מבטיח סטייל ואווירה בוהמיינית וכל אחד מהאורחים היה שמח לבלות ערב או לילה במקום כזה, גם ללא קשר לחתונה. 

הגלריה, שבשמה הקודם היתה ידועה כ"גלריה מאירהוף" כוללת חלל  אורבני בעיצוב טרנדי עדכני ושיקי, שעבר חידוש ורענון לאחרונה. סגנון הארט דקו השולט בה יוצר אווירה מיוחדת בסטייל רטרו חמים וביתי, שמכניס את כולם לאווירה של מסיבת קוקטייל אקסקלוסיבית, ברגע שהם נכנסים למתחם.

הבניין עצמו הוא ייחודי ולא במקרה נבחר על ידי האדריכל ומעצב הפנים רמי רומנו, שתכנן אותה. היא משלבת אורבניות ובוהמייה, לצד תחושה כפרית שלווה, הנוצרת בעיקר הודות לפטיו ולגינה הצמודה.

המתחם מייצר שילוב אולטימטיבי בין חוץ לפנים – בין פתוח לסגור, כאשר הפטיו שבמרכזו, החצר הפנימית מאפשרת תנועה מבפנים החוצה, כך שהאורחים יכולים לבלות גם בגינה וגם בתוך החלל. מעל הגינה נפרש מארג תאורה יוצא דופן, שעם רדת החשיכה יוצר "שמיכה" של אורות מרהיבים שמפיצים נגיעות זהובות רומנטיות בכל המתחם. בהתאם לעונות השנה, ניתן גם לסגור את הפטיו ולייצר הגנה ובידוד מפני גשם, קור וחום. 

אירוע לא שגרתי מתחיל בקייטרינג ייחודי

אז כבר הבנתם שאתם לא זוג רגיל, אלא בעלי טעם מיוחד ומשובח, וכמובן שהדבר יתבטא גם בבחירות הקולינריות שלכם בערב הבלתי נשכח שלכם. חתונות הפכו זה מכבר לאירועים גנריים עם תפריט צפוי למדי. רוב האורחים ברוב החתונות כבר יודעים מה יוגש להם כמנות פתיחה (מוקפצים, טאקוס מקסיקניים וכו') וגם מה יוגש בבופה לעיקריות… אבל לכם יש הזדמנות לבנות תפריט בדיוק בהתאם לטעמכם המיוחד. במיוחד אם אתם חובבי אוכל אסייאתי (ומי לא?), תשמחו לשמוע שקייטרינג הבית של גלריה דובנוב מתמחה בשלל מטבחים, ובמיוחד בסגנון הים התיכוני שמאוד טרנדי עכשיו וגם עשיר בניסיון במטבחים אסייאתיים ואירופים.  כמו כן, אם בעבר קינוחים היו החוליה החלשה של האוכל בחתונות, היום התמונה כבר השתנתה לחלוטין, ומנות הקינוח שמוגשות בתום הארוחה הן ברמה של מסעדה עילית. הדבר מתאפשר הודות לשתי מגמות – האחת, רבים מוותרים על עניין הכשרות ובוחרים קינוחים חלביים, והשניה, עולם הטבעונות התפתח מאוד ולכן גם קינוחים שהם "פרווה" כבר השתכללו מאוד, כאשר הקונדיטורים עושים שימוש במוצרים כמו קרם קוקוס, אגוזים ושקדים, ויוצרים באמצעותם קינוחים מרהיבים, עשירים ומיוחדים, שלא פוחתים כהוא זה מהקינוחים החלביים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES