אולמות כנסים בתל אביב – יוקרה יופי ונוחות

 גלריית דובנוב המחודשת מציעה חלל אורבני מעוצב בלב ת"א. העיצוב הרגוע והמזמין משלב נגיעות מסגנון הארט דקו ואזכורים של טבע – מייצר מתחם בוטיקי שאידאלי הן עבור כנסים והן עבור השקות וחתונות.

אין זה סוד שת"א מהווה יעד מספר אחד בכול הנוגע לכנסים ואירועים גדולים, וזאת כי ממש כפי שקיים העיצוב של המתחם, כך גם קיים עיצוב משלים, ופה נצייןמספר רבדים משלימים. ובכן ישנו האזור המידי שמעניק אווירה ייחודית ולא פעם ניבט פנימה מבעד לחלונות ענק וישנה הסביבה הכללית, קרי העיר שבה נבחר לארח את האירוע, וכאשר לעיר יש תדמית איכותית כמו לת"א, הרי שלא ניתן להפריד נתון זה מהמשוואה. מכאן שאם נתייחס לעיר ת"א בפרט, נציין שהיא עיר אורבנית, תוססת חיים, שתמיד עושה צעד אחד קדימה לקראת המהלך הבא, שמקבלת את כולם, שחושבת בגדול, שהיא גם צעירה וגם וותיקה, שנושמת עיצוב ותרבות ושתמיד מציעה הפתעה חדשה, ועל כן אם גם אתם מחפשים מיקום מנצח, ראשית ביחרו בעיר שאין לה שום מתחרה – בעיר ת"א!

הילדה היפה בשכבה

לאחר שהבנו שהעיר ת"אכבר מהווה התחלה מבטיחה עבור הרמה של אירוע מוצלח, יש להבין באיזה מתחם בוחרים, כיוון שהעיר ת"א יודעת שהיא "הילדה היפה בשכבה", ועל כן מציעה לא מעט מתחמים, כך שאתם עומדים מול בחירה לא פשוטה. מכאן שאם גם אתם מחפשים שילוב מנצח של יוקרה יופי ונוחות, עליכם להתחיל לסנן, ולו באמצעות מוניטין וסגנון עיצובי ולאחר מכן באמצעות גודל ואווירה. מסקנה? צפויה לכם הרבה עבודה, אך אתם בהחלט יכולים לייעל את החיפוש ובו זמנית ליהנות – להכיר את העיר ללא הפסקה מעט יותר טוב.

מוניטין וסגנון עיצובי

ציינו שניתן לסנן את הליך החיפוש באמצעות 4 פרמטרים: מוניטין, סגנון עיצובי, גודל ואווירה ופה נרחיב במעט. ובכן מוניטין מהווה פרמטר מהותי שלא ניתן להתכחש לו, ועלכן יש לבחון מהן הביקורות, ואם אותו מתחם עבר שיפוץ מאסיבי, תנסו להבין מה כיום הוא יודע להציע ואלו מעצבים עומדים מאחוריו, וזאת כי שיפוץ משמעותי לצד מעצביםבעלי שם תמיד מהווים הבטחה ומייצרים עניין, ועל כן רק בשביל הסקרנות תיגשו לראות את התוצאה החדשה. לאחר שבחנתם מוניטין, תעברו לבחון עיצוב, פשוט כי ייתכן שחמישה אנשים יחפשו עיצוב יוקרתי, אך בשורה התחתונה כל אחד יחפש עיצוב שונהלגמרי. מכאן שבנקודה זו חשוב לתאם פגישה ופשוט להגיע להתרשם. התאהבתם מהשנייה הראשונה? תסגרו תאריך!

גודל ואווירה

נגענו במוניטין ובסגנון העיצובי ועתה נעצור להרחיב אודות גודל ואווירה. ובכן ממש כפי שחשוב שהשמלה תהיה במידה הנכונה, כך גםחשוב שהאולם יהיה במידה הנכונה, וזאת כי אין זה הגיוני לארח כמות גדולה של מוזמנים במקום קטן (מייצר תחושה של טעות ואי נוחות), ואין זה הגיוני להזמין כמות מועטה למקום גדול (מייצר תחושה עלובה). מכאן שיש להבין כמה אנשים עומדים להזמין ולבחון לכמה אנשים מיועד המתחם, כאשר מראש יש לקבל החלטה האםמעדיפים אירוע הושבה או אירוע קוקטייל (משפיע על כמות המוזמנים). לבסוף נציין שחשוב להבין איזו אווירה מעדיפים, כי מאוד ייתכן שמעדיפים אווירה יוקרתית אלגנטית ושמרנית, שמחפשים לשלב בין אווירה יוקרתית לחום ביתי, שמבקשים אווירה יוקרתית, פסטורלית וצבעונית וייתכן שפשוט מעדיפים אווירה רומנטית מזמינה ואלגנטית, כאשר פה אין נכון או לא נכון ואין חובה להגדיר במילים מה בדיוק מחפשים, אלא פשוט צריך לחוש האם מתחברים למה שהמקום משדר.

עמידה בסטנדרטים גבוהים – כנס

לאחר שהבנו היכן מחפשים ואף כיצד מחפשים, נעצור להסביר שכאשר האירוע שעומד על הפרק הנו כנס, הרי שיש לחדד כמה נדבכים, וזאת כי איכות הכנס עשויה להשפיע על שביעות הרצון של המשקיעים, על הדרייב של העובדים, על הרזומה של בית העסק, על ההתרשמות של הלקוחות, על היכולת להעביר את הרעיון הרצוי וכדומה, משמע אם חתונה יכולה להרשות לעצמה לא לעמוד בסך הדרישות, הרי שכנס עסקי אינו יכוללהרשות לעצמו. מדוע? כל טעות הכי קטנה עשויה לפגום בדרך כזו או אחרת ברווחיות,ועל כןכשמארגנים כנס אין מקום לטעויות. כיצד אמירה זו באה לידי ביטוי בבחירת האולם? ובכן על האולם לשדר מקצועיות, יוקרה, חשיבה על הפרטים הקטנים ואף ערך מוסף. כך למשל אם האולם יודע לשלב צמחייה ופסלים, הוא עשוי לשדר אווירה נינוחה ותרבותית – סך המוזמנים יחושו יותרמתוגמלים ומשתפי פעולה.

מה דרוש מאולם כנסים?

כאשר עומדים לארגן כנס יש לקחת בחשבון שהוא יודע להציע כל מה שעשויים להזדקק לו. מה למשל? עברו על הרשימה המלאה:

  • ערך מוסף– אנשים שמגיעים לכנס אומנם מבקשים לשמוע מה עומד על סדר היום, אך הם גם מבקשים לנצל את ההגעה עבור בילוי, ועל כן חשוב שהמקום יהיה מעוצב, יציע אווירה רגועה ומספר נדבכים נוספים, ולו אמנות שמעניקה רובד נוסף של יוקרה ואיכות.
  • אוכל טעים – אין זה סוד שאנשים שיוצאים מהבית מייחלים לאכול טוב, ועל כן חשוב ביותר שהקייטרינג של המקום יידע להציע בישול מקצועי, מרשים וכמובן סופר טעים, ואם ניתן שבין היתר הוא יזכיר נגיעות מיעדים אקזוטיים ומנות צמחוניות וכשרות, הר שמדובר בערך מוסף ברמה הקולינרית.
  • מערכות ייעודיות – בכדי להעביר מצגת חשוב ביותר שהאולם יידע להציע מקרן איכותי, תנאי אקוסטיקה טובים, תאורה מדויקת ואמצעי הגברה מתקדמים.

בשתי מילים

לסיכום נצייןשאולם כנסיםלאירוע עסקי בת"א צריך לדעת להציע הקפדה יתרה,מערכות משלימות, ערך מוסף, עיצוב מושקע ותחושה מרשימה. ההיצע קיים, צריך רק לאתר את האולם הנכון!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES