אירועי בוטיק קטנים – אומנות לצד אירוע איכותי

מארגנים אירוע בוטיק? אתם חייבים להכיר את גלריית דובנוב– חלל אורבני המתאים לאירועים פרטיים, אירועי בוטיק ואירועים עסקיים. צרו קשר וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

ארגון אירועים קטנים הוא כאב ראש לא קטן. אירועים כאלו צריכים להיות עם חשיבה על כל פרט ופרט, הם צריכים להיות מוקפדים ומתוכננים היטב, והכל בהם נבחן בזכוכית מגדלת. אירוע בוטיק יהיה אירוע קטן, מיוחד, בקונספט אחר. אירוע בוטיק הוא אירוע בעל אופי מינימליסטי. אירוע מסוגנן ושונה. הוא יכול להיות יוקרתי ויכול להיות פשוט, ומה שיכריע איך הוא ייראה יהיה כמובן בחירת המקום בו הוא יתקיים.

השימוש במילה "בוטיק" קצת מוגזם היום. לא כל אולם מעוצב הוא אולם בוטיק, לא כל שוני הופך אותו לכזה. אז הנה כמה דברים שהופכים אירוע לאירוע בוטיק.

התאמה לאירועי בוטיק

אירוע בוטיק הוא לא חתונה רבת משתתפים ולא ברית מילה שנחגגת ברוב עם. הוא אירוע עם כמות מוזמנים קטנה, וזה יכול להיות אירוע מסוג כזה או אחר. זה יכול להיות אירוע משפחתי כמו חתונה קטנה ואינטימית, וזה יכול להיות אירוע עסקי כמו השקת מוצר, מפגש משקיעים, מסיבת עיתונאים או כל אירוע עסקי אחר. כמו כן נדרשת התאמה של המקום וורסטיליות שלו על מנת שיהיה אפשר לנצל אותו בצורה טובה.

קונספט עיצובי

עוד מרכיב של אירוע בוטיק הוא הקונספט העיצובי שלו. זה לא יהיה קונספט עיצובי שגרתי, זה לא יהיה עוד עיצוב בנאלי אחד מיני רבים. הקונספט יכול להיות מתוחכם ומסוגנן ויכול להיות כפרי ופשוט אך עם זאת מיוחד.

שילוב של אומנות

אירוע שכזה יכול לשלב גם אומנות. כשיש גלריה עם פריטי אמנות מרשימים זה הופך את המקום לייחודי יותר. אומנות ואירוע איכותי הולכים ביחד. אומנות מקפיצה אירוע והופכת אותו ליוקרתי יותר, לכזה שמתאים לסוג מסוים של מוזמנים אבל גם לכאלו שנחשפים בפעם הראשונה למקום מסוג כזה.

דברים חשובים בבחירת מקום לאירועי בוטיק

  • התאמת הגודל לכמות המוזמנים –אירועי בוטיק מתאפיינים לא רק בסגנון מיוחד, בייחודיות ובקלאס אלא גם בדברים נוספים כשאחד מהם הוא כמות המוזמנים שיהיו באירוע. אירוע בוטיק הוא אירוע עם כמות מוזמנים קטנה יחסית, כשבדרך כלל מדובר על סביב ה-100 מוזמנים. באירוע כזה כל דבר בולט ובעיקר גודל המקום אל מול כמות המוזמנים. זו הסיבה שאתם צריכים לבחור מקום שיתאים לכמות המוזמנים. מצד אחד חשוב שהוא לא יהיה מקום קטן כדי שאפשר יהיה להתנהל בו בנוחות ואם זה אירוע שיש בו ריקודים אז כמובן גם לרקוד בכיף, אבל מצד שני, מקום כזה גם לא צריך להיות גדול מידי אלא מקום שמתאים לאירועי בוטיק קטנים. למה? כי אם הוא יהיה גדול מידי זה יבלוט. זה ייראה כאילו אנשים לא הגיעו לאירוע ומשהו בפרופורציות לא יהיה נכון. חשוב אם כן לבחור את הגודל הנכון של המקום.
  • נוחות טכנולוגית – מה זה אומר נוחות טכנולוגית? זה אומר שהמקום מספק את מה שנדרש על מנת להכניס תוכן באירוע. נדרשת מערכת הגברה ווידאו במקום. היא צריכה להיות כזו שניתן יהיה להציג בה תכני וידאו וכדומה. נוחות טכנולוגית זה אומר כמובן גם איכות, מה שאומר שאפשר יהיה לראות ולשמוע את מה שרוצים באיכות גבוהה ובלי הפרעות.
  • הצוות במקום – אם אתם מארגנים אירוע בוטיק אתם חייבים לזכור שכל פרט ופרט בו ייבחן. כמו בכל אירוע, גם באירוע שלכם יכולות להיות תקלות קטנות אבל כדי לחפות עליהם אתם חייבים שהצוות במקום יהיה מנוסה ואדיב. אתם חייבים לוודא שהוא מחויב אליכם, חייבים לבחון את המלצרים ולראות איזה שירות הם נותנים, האם הוא עם חיוב ומה הוויב שהם משדרים. איך תעשו את זה? פשוט מאוד. תגיעו לאירוע אחר בשביל לבחון את הדברים. אתם חייבים לראות איך מתנהל לפחות אירוע אחד כזה. נכון, אירוע בוטיק הוא אירוע קטן וזה קצת לא נעים להגיע לאירוע כזה, אבל אם תעמדו מהצד כמה דקות ותראו את הדינמיקה של הצוות עם המוזמנים לאירוע, החשיבות של זה תהיה רבה.
  • אין כמו המלצות – רוצים לדעת שאתם עושים עסקה טובה? רוצים לוודא שבחרתם את המקום הנכון? אין כמו המלצות בשביל זה. אם יש לכם חבר או קרוב משפחה שהפיק אירוע מסוג כזה במקום מתאים, אין כמו לקבל ממנו חוות דעת אובייקטיבית. אם אין לכם מישהו כזה לא יקרה כלום אם תבקשו מבעלי מקום פוטנציאלי טלפון של מישהו שעשה אירוע אצלכם, ותשמעו ממנו מה הוא יכול להגיד לכם. המלצה ממישהו שסומכים עליו שווה זהב. המלצה כזו תאפשר לכם לדעת שאתם בכיוון הנכון, שאתם עומדים לבחור במקום הנכון ותאפשר לכם להיות שקטים ובטוחים בעצמכם.
  • הגעה למקום – כדי שהאירוע שלכם יתחיל ברגל ימין אתם חייבים לוודא שהמוזמנים שלכם מגיעים רגועים. איך הם יגיעו רגועים? אם לא תהיה להם בעיה טכנית להגיע למקום ואם תהיה להם חנייה מסודרת. בעיקר אם מדובר על אולם בעיר ובטח אם זו תל אביב, אתם חייבים לקחת גם את זה בחשבון. או שתארגנו הסעה לאירוע כי אם זה אירוע בוטיק יכול מאוד להיות שהמוזמנים מכירים האחד את השני, או שתוודאו שיש חנייה במקום. חנייה כזו יכולה להיות של האולם או שיש חניונים עם הסדר כלשהוא עם האולם. בכל מקרה צריך לוודא שהעניין מסודר וסגור.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES