מקום לאירוע פרטי – אירועים פרטיים בניחוח של גלריית דובנוב

מחפשים מקום לאירוע פרטי בניחוח תל אביבי? אם זו החתונה של הבת; הברית של הנכד או שאתם רוצים לעשות הפתעה חתונת זהב לאמא ואבא, גלריית דובנוב היא המקום המושלם לאירוע פרטי. אצלנו תוכלו לערוך אירוע מרגש ושמח.

כיצד מתנהל אירוע פרטי בגלריית דובנוב?

האמת שאין שום חוקים וכללים, רק אתם מחליטים. לנו יש גמישות מלאה ואנו רק יכולים להבטיח לכם שכל אירוע שבו תבחרו תמיד יעשה באווירה נעימה כמיטב מסורת הכנסת האורחים של הגלריה. אצלנו אתם יכולים לקיים את האירוע ביום ובזמן שתרצו; בגלריה תוכלו לקיים אירוע פרטי ביום או בלילה. לא חשוב מה סוג האירוע, אנו תמיד שמחים לארח אתכם. אצלנו תוכלו לעשות אירוע ברית בצהרי היום, בר מצווה בלילה או חתונה ביום שישי בצהריים. רק אתם מחליטים.

לא משנה מה האירוע שאתם עורכים, אינכם מחויבים ללכת בתלם. גם כאן אנו מגלים גמישות גדולה, תמיד אפשר לערוך אירוע לא שגרתי השובר מוסכמות. זו יכולה להיות חתונה הפוכה או כל אירוע אותו תרצו לערוך לפי קונספט מיוחד. הצוות שלנו תמיד מגלה גמישות ותוכלו למצוא בו שותף נאמן לכל רעיון מדליק.

אנו עובדים עם חברת הקייטרינג Kitchen Gallery המתמחה בבישול עילי ומאפשרת לכם חופש גדול בבחירת המנות המוגשות באירוע. המנות הטעימות מקבלות השראה מצפון אגן הים התיכון אך עם נגיעות פיוז׳ן יצירתיות המושפעות מאסיה והמטבח הצרפתי המפורסם. אתם מחליטים על הסלטים, מנות הביניים, המנות העיקריות, התוספות ואפילו הקינוחים מתוך מבחר גדול ועדכני הכולל גם אפשרויות טבעוניות.

גלריית דובנוב – איתכם בדרך שתלכו

בכל דרך שבה תלכו, גלריית דובנוב תמיד תלווה אתכם ותיתן לכם ולאורחי האירוע הפרטי את השירות הטוב ביותר. אנו נעמיד לרשותכם ולרשות האורחים את כל הצוות המיומן והאדיב שלנו. האורחים יוכלו ליהנות מאירוע מוקפד בסביבה מעוצבת ונעימה – משהו בין אולם אירועים לסלון ביתי המשודרג עם גינה הפעילה בכל עונות השנה ונותנת קצת אווירת נינוחות של טבע בתוך העיר הסואנת, גם בימי החורף הקרים ביותר וגם בלילות הקיץ החמים. כבר מרגע קבלת הפנים האורחים שלכם יבינו שמדובר באירוע בו הם הכוכבים וכל המערכת עמלה למענם.

הרימו טלפון 03-691-0168 ונקבע פגישה על מנת לארגן אירוע מושלם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES