גני אירועים לחתונה בלב העיר תל אביב – נוחות איכות ויופי ללא פשרות

מחפשים גן אירועים לחתונה בלב תל אביב? אתם מוזמנים אלינו לגלריית דובנוב– מתחם מקורה שיכול לארח את החגיגה שלכם גם בימי החורף הגשומים. צרו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה!

מתחתנים בשעה טובה? מזל טוב! חתונה היא אחד האירועים המרגשים בחיים. חתונה היא אירוע שאמור להישאר חקוק בלב כל החיים, אירוע שאמור לנצור אצלנו רגעים שלא יחזרו. חתונה היא התחייבות של שני אנשים האחד לשני לקשור את גורלם זו בזה וזה בזו, ואירוע כזה הוא שיא ההתרגשות עבור בני הזוג כמובן אבל גם עבור מי שמסביבם ואלו יכולים להיות ההורים ובני המשפחה כמו גם חברים טובים.

כדי שהחתונה תהיה מושלמת צריך לבחור בנותני שירות שונים. צריך לבחור בקייטרינג מעולה אם הוא חיצוני לאולם, צריך לבחור בתקליטן מקצועי שירים את מצב הרוח באירוע ויהפוך אותו לשמח במיוחד, צריך לבחור בצלמים מקצועיים שינצרו את הרגעים הללו לעד אבל לפני הכול, צריך לבחור באולם המתאים. יש אין סוף אולמות בגדלים שונים ובסגנונות עיצוביים שונים, והבחירה עשויה להיות קשה.

אם אתם חושבים לקיים את האירוע באזור המרכז אתם כבר מצמצמים את האפשרויות. אבל אם אתם רוצים את המקום המושלם, אם אתם רוצים שהסביבה כבר תכניס את האירוע לקצב אחר, אין כמו תל אביב בשביל לעשות את זה. הצלחת אירוע נקבעת גם על פי המיקום שלו והכוונה במיקום היא לא רק איזה אולם אלא מה יש סביבו, איזו אוירה יש ומה האירוע ישדר.

תל אביב יא חביבי תל אביב…

קשה לדבר על תל אביב בלי להרגיש מיד ווייב אחר, משהו צעיר ודינאמי, משהו חי ותוסס כזה שאין בהרבה מקומות בישראל. תל אביב היא סמל המסיבות, סמל האירועים. המונח "תל אביב עיר ללא הפסקה" הוא אולי ההגדרה הנכונה ביותר לעיר הזו, וחתונה בתל אביב היא כבר אמירה. אם אתם מארגנים את החתונה שלכם הבחירה בתל אביב היא בחירה נכונה, ואם כבר תל אביב אז שיהיה גן אירועים בתל אביב. כן, יש דבר כזה והשילוב בין הנוף האורבני וגן האירועים הוא השילוב המושלם. גן אירועים בתל אביב לאירוע שלכם יהיה שילוב של נוחות יחד עם איכות ללא פשרות, והתוצאה תהיה לא פחות ממדהימה. הנה כמה יתרונות לגני אירועים באופן כללי.

יתרונות גן אירועים.

  • תחושת שמחה ורעננות – האווירה בגן אירועים היא אוירה שמחה. משהו בקונספט של מקום כזה הופך אותו למעורר עניין והחלל הפתוח הוא כנראה מה שגורם לזה. מוזמנים שמגיעים לחתונה בגן אירועים כבר מגיעים עם מצב רוח. אם זה שילוב בין תל אביב ובין גן אירועים מבחינת הקצב והאווירה השמחה, זה בהחלט יכול להיות השילוב המושלם.
  • לוקיישנים מדהימים לצילום – אין מה לעשות, כמו בכל אירוע בחיים, אם אין תיעוד איכותי זה כנראה לא באמת קרה. צילום תמונות בגן אירועים הוא צילום מאתגר יותר ואתם חייבים לוודא עם צוות הצילום שיש לו ניסיון בצילום כזה וגם כמובן לבון עבודות קודמות. אבל אם בחרתם בצלם מקצועי, גן אירועים יכול להיות גן עדן לתמונות איכותיות במיוחד. הלוקיישנים מגוונים יותר ומיוחדים יותר.
  • טבע באמצע העיר – תל אביב היא אולי סמל האורבניות. היא "עיר" במלוא מובן המילה, עם הקצב שלה והאוכלוסייה המגוונת שיש בה. אבל דווקא באמצע העיר, דווקא בין האוטובוסים והמכוניות ודווקא ברעש הגדול, גן אירועים הוא פנינת טבע מתבקשת. גן אירועים בתל אביב הוא שבירה של הנוף הקיים. יש בו משהו מיוחד ולא רגיל, משהו שבהחלט עשוי להיות מעניין.
  • הפרדה בין מתחמים –באולמות אירועים יש בדרך כלל את הכניסה שם מקבלים את המוזמנים ויש בהמשך את אולם האירועים. בגן אירועים יש הפרדה בין החללים השונים, בין המקום בו תתקיים החופה ובין המקום בו יישבו המוזמנים או ירקדו. הפרדה כזו נוחה יותר וגם יוצרת אוירה יוקרתית יותר. גן אירועים הוא לא סתם הבחירה של המון זוגות.

אל תשכחו שזו תל אביב

אי אפשר להתייחס לתל אביב בלי להתייחס לבעיות החנייה שיש בעיר. זו בכל זאת תל אביב וצריך לוודא לפני כן שלא יהיו בעיות. אתם לא רוצים שהמוזמנים שלכם יגיעו עצבניים וחסרי סבלנות אחרי חיפוש מתיש של חנייה ובטח לא אחרי שהם ראו רגע אחרי שהם יצאו מהרכב את הפקח רושם להם דו"ח. אתם חייבים שיהיו למקום פתרונות חנייה טובים מה שאומר חנייה של גן האירועים או חנייה עם הסדר. בדרך כלל יש חניונים סמוכים להם יש סיכום עם המקום והאורחים יכולים לחנות בהם. זו תל אביב ואתם חייבים לוודא שיש לבעיה הזו מענה כדי שהמוזמנים שלכם יגיעו במצב רוח טוב.

המלצות

אם אתם רוצים לדעת על מקום מסוים שהוא בדיוק מה שאתם מחפשים, אם אתם רוצים לדעת שהשירות בו לא פחות ממצוין ושהצוות בו אדיב ומזמין, אין כמו המלצות כדי שזה יקרה. המלצות מאנשים שסומכים עליהם הם תמיד משהו טוב, הם תמיד הדבר הנכון ביותר בשביל שתהיו רגועים. בטוחים יש לכם חברים או בני משפחה שהזמינו אירוע בגן אירועים בשנים האחרונות, ואם זה בתל אביב זה בדיוק מה שאתם מחפשים. אם הם היו מרוצים סך הכל, זה בהחלט יכול להיות מקום פוטנציאלי בשבילכם.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES