אולם לבת מצווה בתל אביב: להפיק אירוע מהאגדות

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של כל נערה צעירה, ולכן ראוי שתצוין באירוע מיוחד, שישאיר לה ולכל המשפחה זיכרונות מתוקים ומיוחדים. אם ברצונכם להפיק אירוע בת מצווה מושלם בתל אביב, הנה כמה דברים חשובים שעליכם לעשות:

1.התחילו בתהליך ההפקה כמה שיותר מוקדם

לא משנה מהו סוג האירוע – חתונה, אירוע משפחתי או אפילו אירוע חברה, תכנון מראש הוא המפתח להפקה מוצלחת ונטולת תקלות. התחילו לפחות חצי שנה מראש בבחירת תאריך האירוע, המיקום והקונספט הכללי. בדקו אילו מקומות ומועדים פנויים כדי שתוכלו לתזמן את האירוע בהתאם ללוח השנה העמוס. במיוחד אם החלטתם ללכת על אולם לבת מצווה בתל אביב, חשוב להבין שהמקומות האיכותיים נתפסים מהר, וזהו לא עניין שאתם רוצים להתפשר עליו. דבר חשוב נוסף הוא להגדיר תקציב ברור כבר בשלבים המוקדמים של התהליך, ויפה שעה אחת קודם.

2.איך לבחור את המקום המושלם לאירוע בת המצווה

תל אביב מציעה מגוון רחב של אולמות, גנים וחללי אירוח לבת מצווה. האם תרצו אירוע פנים או חוץ? קונספט קלאסי או משהו יותר יצירתי ומקורי? המיקום המרכזי חשוב לכם, או שאתם מוכנים להתפשר על הפרמטר הזה? אלו הן שאלות שכדאי לחשוב עליהן עוד הרבה לפני שמתחילים לחפש אולם אירועים. קחו בחשבון גם את הנגישות למקום ומספר האורחים הצפוי. רצוי לתאם ביקור וסיור במקומות המועדפים כדי להתרשם ב״לייב״ מהאולם ולהבין אם יש בו את האווירה, הסגנון והסטנדרטים שאתם מחפשים.

3.הזמינו ספקים איכותיים: הם יעשו לכם את האירוע

ללא ספקי שירות מקצועיים, יהיה קשה להבטיח אירוע ברמה גבוהה. חשבו על צוות צילום שיש לו ניסיון עם אירועים משפחתיים. השקלו לשכור את שירותיה של להקה שתוכל לעשות שמח באירוע, להזרים את המשתתפים לרחבה ולהפיח חיים באירוע. אל תשכחו לבחור די-ג'יי טוב שישדרג את האווירה. כמו כן, אחראי הפקה ממוקצע יוכל לתזמן הכל לפרטי פרטים ולוודא שהכל הולך חלק, מתחילתו ועד סופו של האירוע. אולם אירועים לבת מצווה בתל אביב הפועל באופן מקצועי ומוקפד, יוכל להעמיד לשירותכם אדם כזה, שגם מכיר את המקום ואת הנפשות הפועלות, ויודע לנצח על התזמורת הזו ביד רמה. 

4.השקיעו בתוכנית הבידור והברכות

אירוע בת מצווה הוא עניין מרגש, ואי לכך הוא יותר משמחה וריקודים. העשירו את התוכנית בפעילויות משעשעות נוספות, בהתאמה אישית עבור כלת השמחה והאורחים כאחד. אולי קבלת פנים עם מוזיקה והפעלות? משחקים ומופע סטנדאפ? הופעה של כישרונות מיוחדים מהמשפחה? אינספור רעיונות יכולים להפוך את האירוע לייחודי, מרגש ובלתי נשכח. אל תשכחו גם ברכות מכל הלב. לא, זה לא משעמם ולא בנאלי. כולם התכנסו לחגוג אירוע מאוד מיוחד ומסוים, וכדאי וצריך לתת לו מקום. 

5.דאגו לעיצוב מושקע ועריכת שולחנות מוקפדת

העיצוב והסטיילינג הם המרכיבים שיקנו לאירוע את הנגיעות האישיות והמיוחדת. בחרו בצבעים ובעיצובי שולחן המשקפים את אופייה וסגנונה של כלת המצווה. עצבו את הרחבה והבמה בהתאמה. הכינו שלטי ברכות, קישוטים מקוריים ועוד. דאגו שהכל ייראה מרשים ומושקע.

6.הקפידו על כיבוד איכותי

הארוחה והכיבוד הן חלק משמעותי מכל אירוע. בחרו בתפריט קל ונעים לאכילה המותאם לילדים ולמבוגרים כאחד. הקפידו על מנות טריות ואיכותיות ממקורות אמינים. דאגו למגוון של מאפים וממתקים מפנקים לסיום הארוחה. אל תשכחו את השתייה הקלה כמובן. הקפידו על הגשה נאותה כדי למנוע בלגן.

7.עזבו אתכם מטרנדים, תהיו ייחודיים!

בסופו של דבר, אירוע בת המצווה צריך לשקף את אישיותה של הנערה ושל המשפחה. אל תחששו להיות קצת שונים מהאירועים הקונבנציונליים. חפשו דרכים לתת ביטוי ממשי לחלומות, לתחביבים ולהעדפות של כלת השמחה. זהו הרי האירוע שלכם, אז הכניסו בו את הטוויסט האישי שלכם.

הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל

מעבר להיבטים הלוגיסטיים וההפקתיים, חשוב גם להקדיש תשומת לב מרובה לפרטים הקטנים שיוסיפו ערך ויוצרו חוויה מושלמת לבת המצווה ולמשפחתה. פרטים אלו יכולים להפוך את האירוע לשונה ומקורי.

ראשית, שקלו לשלב הפתעות קטנות לאורך האירוע עצמו. זה יכול להיות הופעה מפתיעה של זמר או רקדנים, מופע קומי או אף הגעתו של אורח כבוד יוצא דופן. הפתעות כאלה ישברו את השגרתיות ויתרמו לחוויה הכוללת. חשבו גם על הפתעות קטנות אך משמעותיות יותר עבור הנערה עצמה – מתנה מיוחדת, הקרנת סרטון ברכות מבני המשפחה וכדומה. 

כמו כן, דאגו להכין מזכרות לאירוע, שיישארו עם האורחים לתקופה ארוכה. אלמנטים כמו לוגו ייחודי של האירוע, חוברת ברכות וסיכומי התכנית, תיק גב או כובע עם הלוגו המודפס וכדומה, הופכים את האירוע לבלתי נשכח עוד זמן רב לאחריו. עבור בת המצווה עצמה, שקלו הכנת מזכרת מיוחדת כמו אלבום תמונות ממוקד או ספר ברכות מהמשפחה והחברים.

בנוסף, אל תחמיצו את ההזדמנות להעניק לאירוע נגיעות אישיות ומגע אנושי. למשל, לשלב סיפורים מהילדות של הנערה בברכה שתקריאו באירוע. להציג תחביבים ותערוכות יצירה שלה ולקשר אותם לערכים ולתכנים הרלוונטיים לגיל המצוות. אפשר אף לתת במה לבני המשפחה להפגין כישרונות וליצור הפעלות משותפות. כך האירוע משקף באמת את האישיות והמהות של החוגגת והמשפחה.

לבסוף, אל תזניחו את היבטי הנוחות והרווחה של האורחים. דאגו שיהיה להם נוח ושתנאי המיזוג, הישיבה והשירותים יהיו ברמה גבוהה. הקפידו על נגישות בטוחה ומאובטחת למקום, לרבות חניה וכניסה נוחה. השקיעו גם באלמנטים קטנים כמו שילוט ברור, התמצאות קלה וצוות אדיב שיסייע לכל מי שיזדקק לכך. הפרטים הקטנים האלו עשויים להשפיע רבות על חווית האירוע בסופו של דבר.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES