מתחתנים בסטייל: מקום לאירועים קטנים בתל אביב

אפשר להפסיק את החיפוש ולעצור את הדילמות. נמצא המקום המושלם לקיום אירוע חתונה או אירוע עסקי בתל אביב. זוהי ללא ספק שעתם היפה של אירועים קטנים, ואם אתם מתכננים אחד כזה, חשוב שהמתחם שבחרתם יענה על כל הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם, ואם אפשר גם יגשים לכם כמה חלומות על הדרך. מה הופך את גלריה דובנוב למקום האידיאלי לאירוע מצומצם?

האביב בפתח, ומתחילים לחוש את ההתרגשות ואת הרומנטיקה באוויר. סביר להניח שהתארסתם לפני שהגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים, או אולי אפילו במהלך השנה ההזויה הזאת, החלטתם למסד את הזוגיות באירוע חגיגי עם בני משפחה וחברים. אז אפשר להסדיר נשימה ולהתחיל לתכנן את האירוע שלכם, להבין מה ההיקף שאתם רוצים מבחינת כמות המוזמנים, מהו אופי האירוע שלכם, באיזה סגנון ייעוצב המתחם, אילו מנות יוגשו, מיהו הדיג'יי ומה יהיה שיר החופה… וכמובן – להחיל לתפור או לבחור את שמלת הכלה המנצחת, שתגרום לכלת השמחה לזהור מבפנים ומבחוץ. הנקודה הראשונה שציינו – מהו היקף החתונה, היא עניין קריטי ומשמעותית מאוד, שישפיע על היבטים שונים במסגרת האירוע המיוחד שלכם. אם בחרתם לערוך חתונה מצומצמת, כדאי שתדעו שאנחנו מאחוריכם, ומיד נסביר למה בעייניינו אין על אירועים קטנים. 

כל היתרונות שבחתונה קטנה ולמה עכשיו זה הזמן המתאים ביותר?

אז את מה שהאירופאים הבינו כבר מזמן, שחתונות קטנות הן ה-דבר, לקח לנו לא מעט זמן להבין, וכנראה שהיינו צריכים את הקורונה כדי להסביר לנו מה באמת חשוב ומה טוב באמת בחיים האלה… בארה"ב ובאירופה אירועי חתונה לרוב מיועדים למספר מצומצם (הכל יחסי בחיים, כן?) של אורחים, כאשר בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד מרכיבים את רשימת המוזמנים. בישראל, ארץ חברותית במיוחד, בה אנחנו אוספים חברים מהתיכון, מהצבא, מהלימודים וכו', והם נשארים איתנו לכל החיים – רשימת המוזמנים מתארכת ומתארכת… בנוסף, לרוב מקובל להזמין לחתונה גם בני משפחה רחוקים מאוד, שאולי חשובים להורים שלכם אבל לכם פחות, וככל הנראה מעולם לא פגשתם או שמעתם על האנשים האלה. עכשיו, עם המגיפה, יש לכם את התירוץ המושלם לערוך אירוע קטן יותר ולוותר על אורחים שאתם לא מכירים או לא קרובים ללבכם. אם בחרתם לקיים אירוע מצומצם, תוכלו ליהנות ממבחר גדול יותר של מקומות שיעמדו לרשותכם לקיום החתונה, ולא רק מתחמי אירועים הממוקמים במקומות שכוחי אל שאפילו הג'י.פי.אס ברכב לא מזהה. כמו כן, אירוע קטן מאפשר לכם להיות על הפרטים הקטנים והחשובים, כמו פינוקים לאורחים דוגמאת קוקטיילים משובחים ומתנות שילוו אותם גם לאחר האירוע. תוכלו להשקיע יותר בבחירת המנות, ולבחור קייטרינג איכותי שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. הרי בסופו של דבר, חתונה טובה נמדדת באיכות האוכל שלה וזה מה שזוכרים מהאירוע… 

למה המיקום כל כך משמעותי?

כאמור, תכנון של אירוע קטן יותר, פותח בפניכם יותר אפשרויות בחירה של המיקום.
חתונה קטנה בתל אביב, במקום מרכזי שיאפשר לאורחים שלכם להגיע בנוחות היא פרייסלס. נסו להיזכר בפעמים שהוזמנתם לאירוע ביעד מרוחק, הסתבכתם בדרך ועמדתם שעות בפקקים… הגעתם לחתונה במצב בו הבגדים התקמטו, האיפור נמרח, הבושם התאדה והעצבים נמתחו לקצה. לא התחלה טובה. עליכם לחשוב על כל התמונה בהקשר של נוחות והנאת האורחים שלכם, מהרגע שיצאו את הבית.

נמצא המקום המושלם: שילוב אידיאלי בין פנים לחוץ, בין ביתיות לחגיגיות

אפשר להפסיק לחפש. מצאנו מקום לאירועים קטנים בתל אביב המשלב בתוכו את כל מה שאתם צריכים כדי להפיק אירוע מושלם. מדובר בגלריה דובנוב. מתחם האירועים התל אביבי הוותיק הזה עבר לאחרונה מתיחת פנים, כאשר העיצוב בו משלב ביתיות וחמימות, בסגנון הארט דקו שנבחר על ידי מעצב הפנים, ולא במקרה.

אם אתם מחפשים מקום יוצא דופן, החורג מהגנריות גם בנתוני הבנייה והתכנון של המקום וגם באופי האומנותי והבוהמייני שבו, זה המקום עבורכם.

המתחם, שעוצב על ידי האדריכל רמי רומנו, ממוקם בבניין ייחודי ובעל אמירה, שכל תל אביבי ותיק כבר מכיר או שמע עליו. רומנו שאב השראה מהגינה המטופחת שהיתה במתחם, שבלבה הוצב פסלו של קדישמן, מה שבא לידי ביטוי באווירה השוררת בגלריה ובגינה הצמודה ובתחושת השלווה המנותקת מהעיר.

אחד מהאלמנטים הייחודיים שבמתחם, הוא הפטיו – החצר הפנימית שעיצובה משלב סגנונות אקזוטיים עתיקים, לצד חדשנות של ברים ניו יורקיים. הגינה העשירה בצמחייה ירוקה ומרהיבה היא חלק בלתי נפרד מהחלל הסגור, ובכך משלבת באופן אידיאלי את הפנים והחוץ, כשהאורחים שלכם יכולים לבחור ולנוע בין חללי המתחם המקורים לבין הפטיו, שכמובן בעונת החורף מקורה אף הוא. עוד אחד מהאלמנטים הייחודיים שבגלריה דובנוב הוא מארג האורות המרהיב הפרוש כשמיכה מעל לגינה. צוות המקום מדליק את האורות הקטנים עם רדת הערב והמראה שנוצר הוא פשוט עוצר נשימה.

כל אלו מביאים את האורבניות המתבקשת אך גם תחושה של טבע ורומנטיקה רכה, שחייבת להתקיים זה לצד זה באירוע חתונה. המתחם יוצא הדופן הזה מתאים  לאירועים של עד 300  אורחים בישיבה או 400 אורחים בקוקטייל.

לא רק חתונות – המקום מושלם גם לאירועים עסקיים, אירועי השקה ועוד

אפילו בימינו, ימי החזרה לשגרה וחזרתם של אירועים עסקיים, כנסים ואירועי השקה למיניהם לסדר היום, לא פשוט למצוא מקום שיענה על כל הדרישות והצרכים שלכם. חשוב לדעת שגם לאירועים מסוג זה גלריה דובנוב מתאימה מאוד, וצוות ההפקה של המקום מיומן בתכנון שלל סוגי אירועים. עריכת אירוע במקום המשלב אומנות, סטייל, אורבניות ונגיעה של טבע – מבטיחה שהאירוע שלכם יהיה מרשים, מהנה ובלתי נשכח.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES