לרגש, להפתיע ולהותיר חותם: רעיונות מגניבים לחתונה

אם אתם ממש לא רוצים להיות כמו כולם בחתונה שלכם, תשמחו לשמוע שלא חייבים לאבד את הראש או לשבור חשבון בנק כדי להרים אירוע מקורי ומשמח

אם תנסו להיזכר בכל החתונות אליהן הוזמנתם, סביר להניח שיהיה קצת קשה להיזכר מה היה בכל אחת מהן, כי אם נודה באמת – רובן נראות ומרגישות די אותו הדבר…

אם בא לכם שהחתונה שלכם תהיה מקורית ומפתיעה, ואנחנו יודעים, בא לכם מאוד, תשמחו לגלות שלא חייבים להתפוצץ עם איזו הפקה מטורפת, להזמין את עומר אדם ושייפלו על האורחים מתנות ממסוק בשמיים… מספיק להשקיע קצת מחשבה, יצירתיות ותשומת לב בפרטים הקטנים, כדי לעשות לאורחים שלכם "וואוו" גדול. 

הנה כמה רעיונות מגניבים לחתונה שיעשו את האפקט המבוקש:

להפתיע כבר בשלב ההזמנות לחתונה

בעידן הווסטאפ והרשתות החברתיות, ההזמנות לחתונה נדחקות לאיזושהי פינה אפלה וברוב המקרים לא כל כך משקיעים בהן, אלא מעצבים משהו גנרי ושולחים לכל האורחים כהודעה, וחבל. ההזמנה היא ההתחלה של התנעת האירוע ובמיוחד התנעת ההתרגשות והשמחה. אפשר וכדאי להשקיע קצת מחשבה ולנסות להבין איך אתם עושים אותה באופן מקורי ומעניין יותר. לדוגמא, אם יש לכם את האמצעים, ניתן לצלם סרטון קצר ומשעשע ולשלוח אותו בווטסאפ במקום ההזמנה הגנרית ההיא. כיום, עם אמצעים כמו הרילס באינסטגרם ותוכנות אחרות ידידותיות למשתמש לעריכת וידאו, תוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות. אפשרויות נוספות הן באמת לצאת מהמסכים, הלכה למעשה, וליצור הזמנה אמיתית, רצוי על גבי מגנט שאפשר להצמיד למקרר, כך שיזכיר לאורחים שלכם שבועות מראש, שהולך להיות אירוע אש. אגב, זו גם הזדמנות שלכם לבוא פייס טו פייס ולהביא את ההזמנות האלו, למי שבאמת חשוב לכם. 

לחשוב על הנוחות של האורחים שלכם

קודם כל, זיכרו שבחתונה שלכם אתם הם המארחים, וכדאי לחשוב לאורך כל הדרך ובמיוחד במהלך תכנון החתונה, על הנוחות של האורחים שלכם ועל כל רעיון שיקדם עניין זה. הנה כמה דוגמאות:

עמדת התרעננות בכניסה לאירוע

איך שלא נסובב את זה, כנראה שהאורחים שלכם עברו נסיעה לא קצרה לאירוע שלכם, שכללה עמידה ממושכת בפקקים, במיוחד אם מדובר בחמישי בערב אבל לא רק. כך או כך, המשתתפים באירוע ישמחו לאיזו התרעננות קצרה עם כניסתם לחתונה. זו יכולה להיות מראת גוף שתוצב בכניסה, ולצדה מדף עם מגבונים, מסטיקים ואולי אפילו איזה ספריי גוף להתרעננות. 

להכניס עניין לתיבת הצ'קים

הקטע ברעיונות מקוריים לאירוע החתונה הוא לקחת דברים שהם "אוביאס" וחייבים בכל מקרה להיות שם, ולהפוך אותם למגניבים ומפתיעים. לדוגמא, תיבת הצ'קים והעמדה בה האורחים שלכם כותבים אותם, יכולה להפוך למשהו מעניין ומשעשע, אם למשל תוסיפו שם שלטים עם משפטי חוכמה הקשורים בחיי הנישואין, בדיחות בנושא, או אפילו מעמד עם תמונות שלכם מחיי הזוגיות. 

תחשבו אינסטגרם

אין מה להתכחש לזה, אנחנו חיים בעידן האינסטגרם, ואחרי כל ההשקעה שנתתם באירוע החתונה שלכם, אתם בהחלט מעוניינים שיצלמו אותה כמה שיותר. בין אם האורחים יצלמו את עצמם, ובין אם הם יצלמו אתכם – הרי זה מבורך.
אז מעבר לזה שכדאי להשקיע בעיצוב המקום ובגימיקים קטנים ומגניבים באופן כללי, כדאי להקים עמדה ייעודית לצילומים. הכוונה לעמדה עם תפאורה מעניינת ומגניבה, עם אלמנטים הקשורים לאהבה כמו לבבות, פרחים וכיתובים מעניינים. כמו כן, ניתן להוסיף סלסלה או קולב עם תחפושות ואביזרים – כובעים, שפמים, אוזניים של כל מיני חיות, קשתות למיניהן ועוד. כל אלו לא רק יגרמו לאורחים שלכם להצטלם יותר, אלא גם יכניסו אותם חזק לאווירה של מסיבה והשתטות. להשלמת העניין אפשר לארגן עמדה עם צ'ייסרים בקרבת מקום. בנוסף, עם כל הכבוד לאינסטוש, ויש כבוד, כדאי להעמיד גם צלם מקצועי בעמדה זו, שישאיר לכם ולאורחים שלכם מזכרת יפה ומשעשעת מהאירוע.

עיצוב חופה – עשו זאת בעצמכם 

אתם לא חייבים להיות מעצבי אירועים מקצועיים, מספיק ידיים טובות וקצת יצירתיות, ותוכלו לעשות את עיצוב החופה לבד, ולהביא כאן משהו מקורי ומרגש, לרגע הכי מיוחד באירוע הזה. השילוב של כמות ההשראות שתוכלו לשאוב מהאינטרנט, בדגש על פינטרסט, יחד עם זה שניתן להזמין היום כל דבר בגרושים מעלי אקספרס ודומיו, יכול לייצר לכם חופה מרשימה ברמות. זה יכול להיות פרחים, בלונים בצבע מיוחד, קישוטים שהכנתם בעצמכם ועוד. חשוב רק שהעיצוב הזה ישתלב באופן הרמוני עם העיצוב הכללי של האירוע, ולא פחות חשוב – שיתאים לסגנון האישי שלכם וישקף את מי שאתם. 

חתונת קונספט זה הדיבור

הנה משהו שאם תלכו עליו – תבטיחו ש"לא תהיו כמו כולם". מדובר בבחירת נושא ספציפי שיכתיב את האירוע כולו. קודם כל ולפני שבוחרים את הקונספט, קחו בחשבון שאם אתם רוצים באמת ליצור את האפקט ולהכניס את האורחים לוייב מיוחד, אתם צריכים להתחייב לנושא הנבחר ולדאוג שהוא יבוא לידי ביטוי בכל אחד מהמרכיבים של האירוע. זה מתחיל כמובן בעיצוב האולם, אבל צריך להיות נוכח גם בבגדים שלכם (ואולי אף של האורחים, בדמות דרס קוד), באוכל, בדרינקים, במוזיקה כמובן ובתאורה. אתם עומדים להתחייב זו לזה לכל החיים, מה זה כבר להתחייב לקונספט לערב אחד? 

בין ההצעות לנושאים שניתן להחיל על אירוע חתונה, בולטים למשל חתונת שנות השבעים, באווירת דיסקו צבעונית, מוארת ושמחה במיוחד, וכן – מומלץ מאוד שיהיה דרס קוד באירוע כזה, חתונה בשחור לבן, שאין ממש מה להסביר, זה פשוט וזה עובד, חתונה לבנה, חתונה בסגנון מסיבת פול מון בתאילנד, ואפילו חתונת תחפושות, גם אם אין ממש קרבה כרונולוגית לפורים (הקונספט הזה פשוט לא יכול להיכשל).

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES