מחפשים מקום לאירוע עסקי בתל אביב? הכירו את תפקידה של המדיה החברתית באירועים מודרניים: מקידום האירוע לאינטראקציה בלייב

אירועים מודרניים מתפתחים במהירות, ובעידן זה של כלים דיגיטליים רבים, פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק הופיעו ככוחות המניעים שעומדים מאחורי השינוי הזה. אבל איך בדיוק הפלטפורמות הללו מעצבות את האופן שבו אירועים מתנהלים? יצאנו לחקור.

1.הגדרת הבמה הדיגיטלית: קידום טרום אירוע ויצירת באזז

לפני שמשתתף נכנס למקום האירוע, המסע שלו עם האירוע מתחיל באינטרנט כאשר אסטרטגיות קידום מכירות מסורתיות מועצמות על ידי כוח השכנוע והאטרקטיביות של הרשתות החברתיות.

המגנט הויזואלי של אינסטגרם ופייסבוק: עם תכנים הממוקדים בתמונות, שתי הפלטפורמות מספקות קנבס רחב למארגנים ומאפשרת להם לצייר תמונה חיה של מה שעתיד לבוא. באמצעות תמונות שנאספו, סרטונים וסיפורים מרתקים, הם יכולים לספק הצצות אל מאחורי הקלעים של האירוע ולספק כמה טיזרים מסקרנים. האטרקטיביות של הפלטפורמה טמונה ביכולת שלה ליצור סטוריז ורילז יצירתיים , המאפשרים למארגנים לספר סיפור שמושך משתתפים פוטנציאליים.

האינפורמציה המהירה של X (טוויטר לשעבר): בנוף המשתנה ללא הרף של אירועים, עדכונים בזמן אמת חיוניים. העיצוב של X מצטיין בכך, ומאפשר לשדר פרטי אירועים, טיזרים או שינויים באופן מיידי. היופי של הפלטפורמה טמון באופי השיחה. באמצעות האשטאגים ספציפיים לאירועים, המשתתפים והמארחים יכולים לעסוק בקהל שבא והולך, ולבנות גם קהילה וגם ציפייה.

הסביבה העסקית של לינקדאין: כיום אין כמעט חברה או עסק שלא נמצאים בלינקדאין. זוהי פלטפורמה ייעודית לתחום העסקי והיא המקום הנכון להיות בו כשמקדמים אירועים לחברות. עם פוסטים ייעודיים ושיתוף גורמים רלוונטיים, האירוע שלכם יוכל לקבל חשיפה רחבה בקרב אנשים רבים העוסקים בתחום אליו אתם מכוונים. 

שימוש בהאשטאגים: האשטאגים הם לא רק תוספות אופנתיות אלא כלים רבי עוצמה. האשטאג ייחודי לאירוע יכול לשמש כנושא דיגיטלי, ולרכז שיחות, תמונות ודיונים תחת מטריה אחת הניתנת לחיפוש. זה מקל על יצירת קשרים בין המשתתפים ומטפח תחושת התרגשות קהילתית.

2.בלב העשייה: מעורבות הקהל במהלך האירוע

חלפו הימים של מעורבות פסיבית. המשתתפים באירוע הם משתתפים פעילים אשר להוטים לשתף, לדון ולהתעמק בחוויית האירוע.

פוסטים ותגובות בזמן אמת: כנסים רבים מציגים כעת תצוגות פוסטים ושיתופים בשידור חי. תכונות דינמיות אלו לא רק מגבירות את האינטראקציה, אלא גם מעניקות למארגנים תובנות בזמן אמת לגבי סנטימנט הקהל, ומאפשרות להם להסתגל במידת הצורך.

עדכון חוויות באינסטגרם ופייסבוק: בעוד שפוסטים וסטוריז מאפשרים צילומי מצב של אירועים, אינסטגרם לייב ופייסבוק לייב מציעים עדכון רציף, שמביא עוקבים ישירות לאווירת האירוע, ללא קשר למיקומם הפיזי.

הצצות לאירוע עם טיקטוק: בניגוד לפלטפורמות אחרות, טיקטוק משגשגת על ספונטניות. הפורמט של הפלטפורמה מושלם להצגת רגעים לא "מסוננים", בין אם זו תגובה להרצאה מרכזית או ריקודים מאולתרים במסיבת חברה. הסרטונים הקצרים והמרתקים האלה יכולים לכלול את רוח האירוע בקטעים קצרים, מה שהופך אותם לנגישים ומשותפים בקלות.

3.מעבר למסך: הארכת הזיכרון מהאירוע

ההד של אירוע מהדהד הרבה מעבר לסופו הרשמי, במיוחד בתחום הדיגיטלי.

חוויות משותפות באינסטגרם ופייסבוק: לעתים קרובות משתתפים מגיעים לאינסטגרם ולפייסבוק כדי לפרסם את החוויות האישיות שלהם. התוכן שנוצר על ידי משתמשים לא רק משמש כקידום אורגני עבור המארגנים אלא גם עוזר לצייר תמונה הוליסטית של האירוע מנקודות מבט רבות.

דיונים וקשרים בלינקדאין: דיונים וקשרים שהחלו באירוע נמשכים לעתים גם בלינקדאין. דיאלוגים אלה יכולים לחזק קשרים, ועלולים לעורר שיתופי פעולה או פרויקטים חדשים.

סיכומי טיקטוק: לאחר האירוע, המשתתפים עשויים ליצור סרטוני סיכום בטיקטוק, המסכמים את הקטעים שתיעדו או בהם הם מככבים ומדגישים רגעים מהנים. סיכומים אלה יכולים לשמש כעדות לחוויה באירוע, ולעודד משתתפים נוספים לקחת חלק באירועים עתידיים.

4.קבלת משוב: ניתוח ושיפור עתידי

מעבר למעורבות ולקידום האירוע, המדיה החברתית מציעה גם שפע של נתונים שיכולים לסייע בקבלת תובנות והסקת מסקנות חשובות לאירועים הבאים.

מדידת מעורבות: פלטפורמות שונות מציעות ניתוח מעמיק, מעקב אחר אינטראקציות בפוסטים, ביצועי האשטאג ומעורבות משתמשים. נתונים כמותיים אלה מספקים מדדים קונקרטיים, ועוזרים למארגנים להעריך את יעילות אסטרטגיות הקידום שלהם.

משוב איכותי: תגובות, פוסטים והודעות ישירות מספקות תובנות איכותיות על האירוע. האם חלק מסוים באירוע התקבל היטב? האם המשתתפים העריכו את המקום? משוב כזה, על אף שהוא סובייקטיבי, הוא בעל ערך רב עבור חידוד אירועים עתידיים.

זיהוי משפיענים: ניתוח מדיה חברתית יכול גם להדגיש משפיענים או משתתפים פעילים שיכולים להיות שותפים פוטנציאליים או שגרירי מותג לאירועים עתידיים.

5.האתגר: מדיה חברתית עשויה להיות חרב פיפיות

אמנם למדיה החברתית ישנם יתרונות רבים עבור אירועים עסקיים, אבל השימוש בפלטפורמות אלה לא חף מאתגרים. משוב שלילי יכול להתפשט במהירות בדיוק כמו משוב חיובי וכל תגובה קצרה, אם לא מטפלים בה כראוי, יכולה להסלים לסיוט יחסי ציבור. לכן, על המארגנים להישאר ערניים, מגיבים ואותנטיים באינטראקציות הדיגיטליות שלהם כדי לוודא שהתקשורת סביב האירוע נשמרת חיובית ואפקטיבית.

לסיכום

הסימביוזה בין מדיה חברתית לאירועים מודרניים היא דינמית ועשויה להיות מועילה במיוחד לאירועים עסקיים רבים. ככל שהפלטפורמות הללו ימשיכו להתפתח, כך גם הדרכים שבהן אירועים מקודמים ומוזכרים יתפתחו ויציעו יותר אפשרויות.

האתגרים וההזדמנויות של מארגני אירועים טמונים ברתימת הכוח הזה בצורה חכמה, כדי להבטיח שההיבטים הדיגיטליים והפיזיים של האירוע משלימים ומעצימים זה את זה.

כדי ליצור חווית אירוע מעולה שיוצאת מהחלל הפיזי לדיגיטלי, חשוב למצוא אולם אירועים מצוין שיאפשר לכם להפיק אירוע עסקי מהשורה הראשונה.

אם אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי בתל אביב, פנו אלינו ובואו להכיר את אולם האירועים גלריה דובנוב, מתחם אירועים מרכזי וגמיש שמתמחה בהפקת אירועים עסקיים בלתי נשכחים. 

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES